lørdag den 1. januar 2011

Kaffe, som på den bedste café

Må jeg byde dig en kop gratis kaffe ?

eller en cafè latte, en cappuchino, en espresso cotado, en espresso romano, en Americano eller ? 


Mulighederne er mange.

Tænk over, hvor du har fået den bedste kop kaffe nogensinde - du kan sikkert sagtens huske det, og så regn med, at den kop kaffe jeg byder dig, er bedre end hvad du nogensinde har smagt før.

Ring til mig i dag, tlf. 21 300 312 - så kommer jeg forbi og giver en kop kaffe, eller send mig en email: mariemisser@gmail.com
med et forslag til et tidspunkt, så vil jeg vende hurtigt tilbage til dig.

Du kan også bare udfylde min formular, ude til højre - så ringer jeg tilbage til dig. Samtidig får du lidt brochuremateriale pr. email.

Jeg vil ikke sælge dig,  hverken maskine eller kaffe, før du har smagt -og har set maskine i funktion - det synes jeg er rimeligt. Hvor kan du have tilsvarende muligheder ?


Du kan se lidt om en af maskinenerne ved at benytte dette link:


http://publicwww.zinzino.com/(S(cbdd0155kig0fceanp2oj42e))/engine.wbf?pid=6350&video=true

Jeg glæder mig til at komme forbi hos dig.


Med venlig hilsen
Marie Misser


Den gamle kaffemaskine er på vej ud af husholdningerne - der er en ny kaffetrend, hvor kaffen skal smage, som den lækreste cafe kaffe - hvordan smager din kaffe ?

Kaffen - den er super - fra det gamle traditionsrige belgiske kaffefirma - Rombouts og det gamle, franske kaffefirma Malongo -
Der bruges kun de bedste af kaffebønnerne, og kaffen ristes kun en tiendedel af, hvad den kaffe du drikker på kaffemaskinen.

Det betyder at vores kaffe ingen giftstoffer har, og koffeinindholdet er lavt - At det så også er fairtrade, gør ikke sagen dårligere - men som skrevet - ring, så kommer jeg forbi og giver en super god kop kaffe.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bliv en Del af en Succes

Kaffejoke - Monty Python